Inväntar 12 slaget

Fyfan för mitt schema imorgon säger jag bara! Börjar 8.30????? och slutar 17.00 på min och Fredriks ett års dag :( Det betyder att jag tekniskt sett kommer att sitta i skolan nästan hela vår ett års dag :( Men för att se det positiva i det hela så ska vi mötas i skäris imorgon klockan 17.30 för att sedan åka till HeronCity och bowla samt äta middag. Fast ikväll tänkte vi lägga oss ner nu och kolla på Sex and the city, och invänta 12 slaget :) Bara en timme kvar nu sen är det min och Fredriks ett års dag! Herrigud va tiden går fort :O Är så spänd så att det nästan känns som julafgton imorgon :)
naaaw kolla vad jag hittade. Bilden som jag publiserade när jag och Fredrik varit tillsammans i tre veckor. Hihi tyckte det var jätte länge x) nu är det ETT ÅR! :O <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0