Mitt hår får vänta

Åhh kan inte färga och förlänga håret förens Fredag den 30 september!! Min ekonomi tillåter det inte just nu tvärr :( Att verkligen allting ska komma på en gång!
Mamma fyller 40, vilket betyder en stor fet present till henne, jag och Fredde firar ett år! därav en present till honom, min minilaptop ska in på lagning, uppgradera Sl kort, sats medlemskap osv...
Men jag kämpar på och jobbar och jobbar! Vet dock redan vad jag ska köpa både till mamma och Fredrik från samma webbsida :)
Men det lir kul för det betyder att mitt hår blir fixat en dag innan en stor grej..tell you soon :) or not!
ska klippa topparna nu i veckan så att det hinner jämna upp sig på två månader :) samt växa lite till..
Kommer bli kul att färga då jag inte färgat håret på hm..7 månader när jag gör det sedan :)
usch! solblekt, halvskadat alldeles för ljust hår! blä! Men undrar lite vad jag ska göra för förändring jag menar i våras hade jag ju också långt mörkbrunt hår. Vill ha någonting lite annurlundare den här gången, men som vadå vet jag inte än :S
Jag och Fredrik i April :) Kolla vad hårfärgen ändrats bara genom tvättning, föning, och solsken -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0