Omg jag har en blogg :O

Glömde nästan bort det!
Igår vart en häktisk dag. Mötte först upp Irena och gick till centrum. Kom hem med veets hårbortagningskräm. Efter det så mötte jag upp Amina, vi tog en promenad några varv runt Ipn och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi sedan bestämde oss för att gå hemåt så mötte jag upp Navida och chihuahuan Messi och även vi gick ett varv runt Ipn och pratade lite. Det vart en jävla massa promenader igår, men vi gick sedan hemåt mot Navida och gjorde oss i ordning. Vid 21.00 tiden hämtade Enes och en annan kille upp oss på parkeringen så åkte vi till en snubbe som fyllde år och chillade där resten av kvällen. Var faktiskt fett chill ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

svara när man ringer<3

2011-08-13 @ 21:05:26
Postat av: linnea

heej jag heter linnea och älskar din blogg men du lipar för mycke xDD kommer kanske vinna ârets jultidnings grej och det är jag stolt över herrââ ska kollan en aannan blooggg nu som miin bff har gjort!!!;D

2011-08-20 @ 07:34:09
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0