The voice

Jag förstår inte hur jag lyckas. Varje år säger jag till mig själv att aldrig sätta min fot på The voice igen men sen slutar det ändå med att man sitter där på tuben -.-...Igår under dagen så följde jag med mamma och Alex till Kungenskurva och storhandlade. Handlade 2.5 kg smågodis x). Efter det så åkte vi hem och tog det lugnt. Irena ringde och ville in till The Voice och eftersom Alex också gnällt på det så åkte jag, Fredde, Irena och Alex in till Kungsan tillslut iallafall. Vi drog hemåt vid 22.00 men hann med en tripp till Donken på vägen. Efter en rejäl måltid en timme senare så ligger jag och Fredde i sängen och ska precis släcka ner när Linus messar att han har fest. Notera att klockan då är ca 01.30. Men jag och Fredde tog oss upp och sprang ner till Linus med tjocka ringar under ögonen. Jag som inte alls var festtaggad blev bara tröttare och tröttare så vid 2.00 tiden gick vi hemåt och jag tror jag somnade 5.00??? fan för att inte kunna sova :S

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur har din helg varit?

2011-08-21 @ 17:41:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0