Crazy day

Åh va den här dagen blev oplanerad. Trodde vi skulle vara där vid 12.30 men tydligen så var det egentlogen 15.30? Så nu har jag strosat omkring på julmarknad, Nk och Gallerian utan att egentligen orkat. Det märks att jag mår bättre nu men iallafall! Inte tillräkligt lixom! Kom hem vid 18.00 och insåg att Elgeryd satt i mitt kök med min brorsa, så jag satte på julmusik på högsta volym och lagade mat och bakade pepparkakor. Chillade ett tag med killarna innan jag och Navida tog en låång promenad! Vilket verkligen behövdes kände inte alls som att tiden gick! ♥ Kom hem för en timme sedan och har nu tagit ett bad och ska lägga mig i min nybäddade säng och kolla in Svenska Hollywoodfuar. Så mer får vi höras imorgon!
guud vilken jävla blick Xd ser ju helt missbildad ut XD

Kommentarer
Postat av: Em.

kika in till mig och gissa vad som gömmer sig i paketet och få en chans att bli länkad hos mig :)

2011-12-09 @ 13:54:09
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0