En desperat liten figur

Ibland blir jag så jävla trött på allt och alla alltså. Nu ska jag inte sitta här som någon sur bitter kärring men detta inlägg ska publiseras innan jag går någonstans! Låg i desperation och spådde mig själv igår desperat som man är (ska träffa en sierska i början av januari) för att eventuellt kanske förstå mig själv lite bättre. Konstigt nog så kändes det trots att det bara var digitalt som om min dator förstod mig på många plan även fast svaren ibland blev helt galna. Appropå ingenting så sög helgen och nu tro mig nu blir det inget mer lördagstradition hos mig! sprang ut med alldeles för tunna kläder så idag värker halsen mer än någonsin! Men ska gå ner mot fredrik nu, ta en massa alvedon dricka te och ta ett låångt bad! Imorgon så ska jag och Yulia öva gärnet på vårt framträdande vi ska framföra tillsammans på avslutningskonserten på fredag :D Paniiik angående halsen men bara det inte blir värre så funkar det :D
Så sant så på vissa plan! Visserligen inte en människa förutom N maybe som förstår vad jag menar. Men jag är ju en desperat människa i detta läge så XD haha lite kul...Tänk vad enkelt livet hade varit om jag bara kunde ringa upp och fråga vad som fick personen att känna som den kände hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0