Freedag

Brukar verkligen aldrig göra någonting på fredagar och nu var jag till och med förkyld. Men Sofia ringde spontant till mig vid 18.00 tiden och frågade om jag ville med på fest. Hon åker över till mig och vi börjar fort att fixa oss! Vi åker till festen möter upp J på tbanan helt random :O Aldrig träffat honom tidigare bara fått ganska halvdåliga vibbar men han var hur trevlig som helst men jag och sofia drog vidare! Hamnade på en jävla skitfest med två personer någonstans åt helvete, så jag messade J och vi åkte hem till hans kompis i Nacka istället! Där hade vi gryymt kul även fast det bara var chillkrök! Vi körde dricklekar, sanning/konka osv. En kille blev aspackad och deckade på Toan så jag och sofia fick dra ut och kissa typ hela natten! Men det var grymt kul iallafall och det tog två jävla timmar att komma hem igen! Mötte en kille i Liljeholmen som Sofia tyckte var grymt söt, han bjöd mig på hans studentskiva men lilla Sofia var tyvärr för ung haha men vi får se med den saken xD Han bjöd med oss på efterfest klockan 4.30 lixom :O men jag och Sofia drog hem till mig var hemma 5.00, lagade mat och sooov!
haha ser ut som en riktig p(/)(%& XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0