Just be happy?

Snälla vad är det för fel på folk? Varför kan man inte bara just be happy?
Bild tagen från Navida! Helt ärligt så är det ju problem tagna från absolut ingenting eller hur? Min fråga är bara Whata fuck är problemet på riktigt? Nu pratar jag bara från min sida av anledningen att jag är jag och jag kan bara stå för vad jag säger. Vi är inga småbarn längre vi har kommit halvvägs genom gymnasietiden det här är pinsamt? På riktigt! Jag skämms nästan när jag hör allt! Hur mycket fritid har man egentligen? Livet är kort, ha kul istället för att må dåligt av så jävla töntiga anledningar? Festa, gå på bio, häng med kompisar, flippa ur?, shoppa, ta hand om dig själv, träna? asså huuur mycket kan man inte hitta på? speciellt vi som är unga? det är NU du får göra misstag, det är NU du ska festa sönder leva livet och må braa! Varför kasta bort hela ungdomstiden på en massa skit som ingen ändå pallar höra? Jag blev sjuukt iriterad när jag läste Navidas text på bloggen! Och när vi pratade ida! hade nästan glömt bort allt det där? Det var ingenting jag ens brydde mig om? På riktigt? Jag har världens bästa kompisar, kompisar som gillar och älskar mig för att jag är jag? för min personlighet? Vi ställer upp för varandra, skrattar tillsammans, fester, pluggar eller bara hänger. Någonting som andra också borde prova på? Om jag har något emot en person ja då skiter jag blankt i den och lever mitt liv med människor jag mår bra med inte faan går jag och sprider massa ryckten snackar skit och gör allt för att den ska få ett helvete? vet ni varför? Jo för att lev ditt liv och skit i alla andras? Så många idioter skit människor jag mött på TÄNK om ag skulle älta om dem heela tiden? Mitt liv skulle bygga på deras skit liv? Men nej jag vill inte ha det så så därför lever jag med människor jag mår bra med, jag festar, pluggar, övar, bloggar, planerar resor med kompisar planerar framtiden just för att jag har en! Alla har en framtid man väljer bara vad man vill göra med den! Karma is a fucking bitch på riktigt? bara inse! man mår mycket bättre av att skita i dem man tycker är idioter? men för att kunna skita i sinna såkallade fiender ja då måste man må bra i sig själv först vilket inte alla människor gör tyvärr.....♥
we are happy people try it you to? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0