Mellandagsrean

Nu sitter jag på sängen med ett fett lager nutrigena ansiktskräm, ricinolja på ögonfransarna och håret uppsatt i en ful knut. Stra ska jag dra med mig brorsan till SKHLM och uttnyttja lite presentkort! Ska även en titt på Thebodyshop! Åhh är sjukt taggad, så mycket mer än vanligt faktiskt. Får se när Sofia kommer fram också men innan dess ska jag dricka upp min kopp kaffe och väcka Alex ;)
Knaas så här ser man ut 20minuter efter att man vaknat...
Åhh det är så mycket jag måste handla idag!!
Underkläder dvs en BH
Rouge i färgen Sand från make up store
Rengöringspray till sminkpenslarna
Någonting från The body shop?
Nyårsoutfit
jeans
basplagg
väska

Äh får springa ner strax!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0