Misslyckat


Måste messa Sofia så fort jag kan! Jag, Sofia och Elgeryd skulle träffats 16.00 i Tcentralen för en tripp till julmarknaden men vi får ta det en annan dag. Var i skolan till lunchen blev yr, mådde illa sover inte tillräckligt längre så nu har jag legat hemma sedan 13.00 tiden. Mamma höll på att bli sjuk i Lördags bara inte jag är smittad? hoppas jag kan få gå den korta tiden som är kvar i skolan nu...
Igår efter mötet i Syndbyberg så skrapade jag sönder ena tumnageln på tunnelbanan -.- så påvägen hem så gick jag förbi Skärholmen och lagade nageln. Han fyllde i den vita tippen med extra färg samt tillsatte gele över hela nageln så att den nu är mer tålig. Usch mår inte så bra idag är trött, mår illa vill bara ha Jullov! Skolan tar kål på mig! MEN imorgon ska jag närvara under hela Luciaövningen! och efter det möta upp mamma i centrum fika, handla julklappar och ha mitt vanliga möte med Gloria
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0