Panik!!

Sitter och vän tar på att Fredrik ska komma hem från skolan! Måste göra en kopp te, ta en alvedon, nässpray (Fredrik köper påvägen hem) Det här är så knas det bara kan bli! Men som tur är så är inte halsen påverkad även fast jag har feber :/ Ska möta Yulia i skolan vid 16,00 tiden och öva på vårt framträdande som vi måste redovisa imorgon? samt konsert på fredag :O Tuuur att den inte är så jävla lång låten :O
Kolla min hårfärg btw? inte fan är det där svartbrun iallafall.. Måste köpa en hårfärg nu snart också får väll bli toning som vanligt så jag inte sliter sönder håret. Dock så måste jag ju göra om det var 6e vecka. Usch va fult med massa röd koppar som lyser fram i håret :(
En annan bild på mig i lördags. Var på så trist humör så jag satt med den svarta morgonrocken i köket med dem andra...well fredrik ser ju ut att ha kul iallafall -.- XD
Fråga inte...Mamma som gjort någon konstig kreation..

Kommentarer
Postat av: steffie

tack gumman :) vi får ses snart! =D <3 <3 <3 <3 Hoppas allt är bra med dig <3 puss fin designen blev vill också ha en jul design :)

2011-12-13 @ 13:45:31
URL: http://finastesteffie.blogg.se/
Postat av: steffie

Yes jag går kvar i väster gumman ;) <3

2011-12-14 @ 12:02:04
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0