Ricinolja

weey köpte hem en flaska ricinolja idag! De finns inte framme på hyllorna utan man måste fråga personalen och till och med hon förstod att jag skulle ha det i håret (är till för svår förstoppning) men på senare tid så har det kommigt fram att oljan får kvinnors hår både längre och tjockare. Forskade lite på nätet och fick fram att normalt så växer ju håret 1 cm i månaden men med oljan i håret 25-50 minuter tre gånger i veckan får håret att växa 5cm i månaden!! :O
Mitt har legat i håret i nu 30 minuter så jag ska strax gå och skölja ur plus tvätta en massor! Hoppas på låångt hår till sommaren nu! skulle vara coolt om det lyckades växa hela 25-30 cm ju :O Känns ganska orealistiskt men med tanke på att oljan funkat på i stort sett alla så why not? ;)
Puss på er! <bildlöst inlägg använder mammas laptop tyvärr>
Psst - Går att använda på fransar också! De ska bli myycket längre! till och med upp till ögonbrynen på vissa. Börjar oljekuren idag och återkommer med resultat om 4 veckor dvs den 22 Januari!


Kommentarer
Postat av: steffie

Shit det där skulle jag också vilja ha! Hur mycket kostade den och vart köpte du den? <3 Puss

2011-12-22 @ 21:57:35
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0