SÅ inte sant

Vaknade av nästäppan hela jävla natten men tänkte att nu fan har jag inte varit i skolan på ett bra tag så jag måste dra dit! Jag kommer dit och bara känner hur svetten bara rinner i ryggen av febern. Kämpar mig igenom en timmes gemulektion snyter mig, nyser ögonen rinner. Inte för att vara så dramatisk men en förkylning är det allt. Så nu sitter jag på min säng och ska vila lite tänkte jag! Vill bli frisk!! Skulle aldrig åkt och fikat med Sofia i går (inte för att jag inte ville träffa mitt hjärta) utan för att idag så är jag tusen gånger värre :( Måste vila, måste bli frisk!
Puss på er!
En frisk Carro!

Kommentarer
Postat av: steffie

Jodå det är bara bra, hur är det själv ? :)

2011-12-14 @ 13:31:14
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0