Shopping

Alex och jag gick ner i förväg och började småshoppa innan Sofia mötte upp oss. Stackarn hon hade spytt på tåget och mådde sjukt dåligt. Det slutade med att hon försökte få i sig en sallad och så följde jag med henne till tuben. Rean var inte alls som jag förväntat men lyckades göra av med lite mer än hälften av alla presentkort.
Har även min nyårsoutfit klar nu :) men den är secret än så länge :)
Nessäsär från Accent som jag fullproppat med krämer!
Väska från accent
kofta från H&M
Tröja från MQ
Stickat från Gina
Jeans från H&M
satt fett bra men dock ej på rea..
underklädes sett från H&M
som sagt så har jag bara använt hälften av saldona på presentkorten så jag och Alex ska strax gå ner igen och så ska jag kolla in lite smink på make up store!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: fredrik j

Smexxxxiga kläder :D <33333

2011-12-27 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0