Tre gubbar!

Åhh va tråkigt att bara ligga hemma! Batteriet på mobilen är urladdat, hittar inte min laddare och har haft sjuukt tråkigt idag. MEN like always så hittar Caroline på någonting att göra även fast jag mår skit. Orkade inte gå på mötet idag alls låg hemma och sov/mådde illa istället. Fick för mig att handla lite julklappar så tog en kärringpromenad (låångsam promenad) till skäris och köpte tre julklappar wihoo plus en ljus foundation och en duschkräm till moi. Orkade verkligen inte stanna länge så tog snabbt mitt pick och pack och rusade mot tuben. Åkte hem, lagade mat och mötte upp Navida samt gjorde hennes sällskap på palmera. Inte för att avslöja för mycket men vi har en del planer på G ;) Måste bara kolla om kära Elgeryd joinar osv ;) Om allt går rätt till så kan det nog bli gryyymt och annurlunda. Spänning på hög nivå :) Jag och Navida + våra halvgalna ideer, åka hit och dit i sverige, nu det här haha helt jävla stört egentligen. MEN inga är som vi ;) Älskar dig♥Älskar oss♥ xP
Men nu ska jag lägga mig och kolla in något program har tagit en skum tablett oxå så nu känns det som att hela jag ska delas på mitten. Men måste ju bli frisk :S Jobbigt att vara sjuk när man egentligen inte är sjuk, ni fattar?...inte?
Puss♥
och juste appropå rubriken så ska jag imorgon på morgonen kolla in julkalendern och baka pepparkakor. Köpte hem pepparkaksdeg idag :D
Försöker få fram lite julkänsla kolla bara hur bloggen ser ut? men det svårt när det inte är någon snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0