Tre veckor gamla naglar

(lim från julpyssel i lillholm -.-) plus utväxt..
ser ni hur nageln blivit på sidorna? nej usch skulle verkligen behöva boka tid och fylla i /fräscha till naglarna. men i och med att jag måste smälta ner dem i januari så känns det så onödigt :( Dock till Maj så har jag INGA pianolektioner kvar så då tänkte jag börja fixa naglarna regelbundet. Fast helst på en annan salong är inte jätte förtjust i den här metoden , tycker det är ganska mycket luftbubblor i akrylen osv. Tänker köra på vit/rosa akryl då ist för bara genomskinligt som jag har nu!
Men tänkte tvätta av händerna ordentligt nu, skrubba under naglarna och smörja in med myrrolja vilket brukar fräscha till dem något iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0