Vill ha sommar!!

Har så mycket planerat under sommaren nu! Längtar verkligen till sommar 12! Har verkligen en del både bra och dåliga minnen från förra sommaren men även en önskan om att göra nästa sommar mycket mer händelsedrik! Så jävla trött på det här jävla svenne vädret nu! beställer ta mig fan en riktigt varm sommar i julklapp nu tack!
När jag kollade på festbilderna från Johan i sommras så tycker jag faktiskt att jag passar väldigt bra i rött läppstift! Har ju aldrig någonting på läpparna längre och om tre månader så ska dem fyllas ut lite lite så jag tänkte faktiskt införskaffa ett fett med hett rött läppstift så fort jag orkar ta mig ner till centrum :P
Pusss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar också efter sommaren! Gillar inte vinter.

2011-12-18 @ 15:14:49
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0