Where is the fucking snow?

Okej jag vet inte om jag är ett sådär jätte stort fan av just..snö? MEN jag blir så troligt stressad av att tänka på de resterande åren då vi hade värsta snöstormarna vid den här tidpunkten? plus att jag vill ha det ljusare!! Gaah aja har mått jätte konstigt idag känns som om magen vänt totalt upp och ner :/ Måste verkligen till skolan imorgon! Måste ta det lugnt och försöka vara så slow som möjligt så att det inte blir som idag.
Morgondagens planering
9.00-15.00 (hoppas sluta tidigare) Luciaträning
15.00-16.00 Shoppa! måste ha en ny foundation och lite annat skit
16.00-16.30 Fika med mamma
16.30-17.15 Möte
17.20 Möta upp Navida åka och sola
Efter allt så får Elgeryd komma upp en sväng :D
Ska försöka sova nu! satt och chatta med Fredrik på FB men han gick och duschade från ingenstans -.-
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0