Suck och stön!

Fan jag vill inte gå på kör lektionen vill inte vill inte! Känner hur jag bara draaas tillbaka till sängen när jag försöker kliva ut ur dörren. Men jag måste ha närvaron MÅSTE! Faan känns så jävla meningslöst att sitta på en körlektion och hålla på somna när jag istället kan fummla lite på en ny design, läsa Jane Austins Stolthet och fördom samt skriva klart Historia uppsatsen. Skulle kunna göraklart allting idag! Men samtigt MÅSTE jag till skolan! Har slarvat as mycket med skolan på senaste tiden! Tänkt lixom att äsch vadå jag ligger hemma och sover idag så går jag imorgon jag kommer ikapp blablabla....
Suck och Stön bokstavligt talat!
Nä nu ska jag in på Sl och kolla när tuben kommer!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Benjamin sylvander

kollat lite på din blogg och vilka otroligt söta kattungar du har :)

2011-02-09 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0