Tröstshopping?

Vet ni hur man märker att man tröstshoppat? jo man kommer inte ens ihåg vad man beställt...
Satt inne ett tag på nelly.com när jag hade som allra tråkigast och beställde hem lite "prylar". Men nu när jag sitter och kollar på min orderlista så kommer jag inte ens ihåg vad jag beställt!
Wtf är en matsimuto 3 lixom?
Nå hursomhelst...efter en liten tankeställare så fick jag fram att jag beställt...
tre par lösögonfransar! var dem inte as häftiga?
Ett par "matsimuto 3" mina nya vårskor!
Glansserum...Freddes syrra Sanna beställde även hon hem ett sånt här och tro mig det luktar gooottttt!!
Och en vit och en svart ögonskugga från MakeUpstore...
Herrigud vad onödigt! Där rök 1000:- på typ nothing.....
Aja nu ska jag iallafall ta en snabbdusch, kasta upp Fredde ur sängen och bädda om ( ja han ligger faktiskt och sover..suck...) och sängen är en jävla sandlåda så sorry Fredrik men efter duschen så ryker din sömn...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0