Vilket liv!

Snälla skjut mig bara...
Gud ja vet inte vad jag ska säga. Varför ska det alltid vara en massa jävla problem hela tiden? Igår spenderade jag hela dagen med att ligga i sängen. tycka synd om mig själv och röka cigg efter cigg. Att jag ens tar åt mig? Gud jag vill verkligen inte göra mer idag än att bara ligga i sängen och äta Ben and jerrys jordgubb och cheesecake. Tror nog jag ska börja röra mig hemåt från Fredde och göra det. Måste ju avsluta min lilla deppbytta med glass...Usch känns som att jag skrivit en bok nu! Men så långt kan det ju inte vara? ÅÅÅHHHH just nu hatar jag SÅ mitt liv. Men samtidigt så har jag gjort allt jag kan nu. Eller jag kanske borde ringa? neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
hahaha kanske har jag skrämt bort han? ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0