118100 -Men sluta!

Hade lite tråkigt och kom på att jag kunde messa en fråga som jag funderat på länge nu. Var i helvete har O**** tagit vägen? Så jag satte mig ner och skrev frågan -och Ja Navida du har helt rätt, im a a S.T.A.l.K.E.R. moahaha!
Och fick nyss svaret!
118100 tror att O**** S*** E***** E******* (alla namn) ligger bakom soffan. Han gick och la sig där igår när han var trött.

Men herrigud? haha hade det varit sådär lätt så hade jag väll hittat han bakom soffan. Eller VÄNTA! Maybe måste jag ta tåget upp åt helvete och hitta han bakom soffan där? hm..tankar fummlar i huvudet..suck...!
Nå ställde en ny fråga när jag ändå var på gång...Vem är O**** egentligen?
Fick svaret: 118100 tror att O (och alla mellannamn) är en skojfrisk grabb med huvudet på skaft. Han är rakryggad och vågar stå för sina åsikter. O största dröm är att bli en popstjärna av samma klass som Ricky Martin.
Men vafan? XD

Kommentarer
Postat av: steffie

Gumman jag har länkat dig till min nya blogg :)

2011-01-31 @ 21:34:41
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0