ByeBye Tresemmè

Welcome Frank Provost! Har införskaffat en hel del Frank Provost produkter nu! Kände för att sumpa Tresemmè nu och köra på något nytt! har även handlat in en jävla massa dagkrämer bla från Loreal Paris, Lumene, Nivea och LDB, och en speciell nattkräm för just min hudtyp, ett serum som har en förstorande effekt på läpparna, samt en såkallad läppkräm som appliseras på läpparnas konturer en gång om dagen. Mycket skönhet nu under vintern! Särskilt då huden är som torrast och utsätts för mest påfrestningar!
Btw så vill jag även tacka Micke för presentkortet som jag fick av honom idag. Eller rättare sagt så gav han det till mig via Fredrik, när Fredde var hos honom sist. Det var ett presentkort från butiken "Silver Box" i Liljeholmen där de säljer en jävla massa piercing smycken.! Micke fick det i julklapp men har ju själv inga piercingar kvar, så därför tror jag att han valde att ge bort det. Ja antar att jag väljer att lägga det på  ett nytt snyggt navelsmycke? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0