Festa & jobba = Big No no!

Snacka om att saker och ting aldrig blir som man tror. Jag som hade tänkt spendera helgen med Alex & Pappa! Fick ett mess från min chef under Fredags kvällen och jobbade både Lördag och Söndag, wohoo OB! Mötte upp Navida efter jobbet på lördagen vid 17.00 och vi gick och åt middag i centrum. Och även där var det egentligen meningen att jag skulle möta upp pappa för att fixa ett nytt minneskort till kameran. Tyvärr så vart inte det riktigt så heller. Men hursom helst så tänkte jag och Navida dra hem till mig och kolla på film hela kvällen. Men icke sa nicke. Vid 23 mötte vi upp lite tjejer i centrum och tog t-banan till Bredäng. Vi hamnade på en hemmafest några minuter från tuben. Vi hade faktiskt riktigt kul, med drinkar, shots, vin och även champagne! Det slutade med att både Zakya och Navida fick släpa mig hem :O..Men som tur var så hann man ju nyktra till ganska ordentligt på tuben.
Hittade ett gammalt minneskort till kameran och tog en hel del bilder igår. Men fiskhuvud som man är så glömmer jag ju bort att ta med mig usb kabeln! Men lovar att lägga in alla bilder från festen imorgon. Kändes för guds skull så jävla skönt att bara sticka till ett ställe där allting redan fanns! drickan folket, lägenheten ja allt! Även fast det inte var lika kul att behöva jobba 8 timmar nästa dag...suck...Men nu är det över och ser faktiskt för en gångs skull fram emot den kommande skolveckan!
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0