Funderar på en ny design?

Ska hämta ut min nya kamera nästa Fredag, och min minilaptop får jag på min födelsedag alltså i slutet på Mars. Efter det så blir det en rejäl uppdatering på bloggen. Hursomhelst så kan ni aldrig gissa vad som hände igår på engelska lektionen...
Jag satt och lyssnade på ett vanligt föredrag av Emily när det helt plötsligt sakta men säkert började göra ondare och ondare i nacken. Förstod först inte alls vad som var fel. Hade jag kanske sträckt mig på gymmet? Dagen slutade iallafall med en enorm nackspärr! Kunde varken stå eller ligga utan att det gjorde ont! Fyfan vilket helvete det var! Men efter skolan så åkte jag hem och tog ett långt varmt bad, och värmde en värmekudde. Vist blev det lite bättre men nu sitter jag här och kan knappt röra på mig efter en lång och jobbig natt. Vaknade säkert varannan timme och drömde as skumma drömmar. Suck vilken Fredag! Men tänkte bara ta det lugnt idag och låta kroppen återhämta sig så mycket som möjligt! Kanske sitter och gör en ny design? Fredde kommer säkert ändå ligga och sova hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Var gärna med i dagens blogg på min blogg :)

2011-01-21 @ 15:35:57
URL: http://zaragirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0