Godnatt på er!

Ja jag vet att klockan bara är runt 22. Men snacka om att det känns som att det är betyydligt senare! Hursomhelst så tänkte jag krypa ner bredvid Fredde och kolla på "några" filmer. Imorgonen ska jag eventuellt upp och träffa en gammal kompis (kallar henne för gammal då vi vanligtvis inte umgås längre) Fast vi tog ungefär en låång fika för några dagar sen, så imorgon ska vi eventuellt in till stan får se om jag orkar och om Navida hänger med?! Vill ju inte gå runt och må illa när skolan börjar på Onsdag!
Men nu ska jag kolla film! Puss på er! <3
Jag i Sala sommaren 09
ojoj vart lite mycket bilder nu! Men vadå? hittade ju en jävla massa gamla bilder i mammas fotoalbum! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de klart jag kmr du måste bara messa mig när du vaknar <3 funderar på att hålla mig vaken hela dagen så jag kan sova tidigt imorgon haha gymmet öppna halv 7 ska åka dit då så jag inte somna :D

2011-01-10 @ 01:29:43
URL: http://aandclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0