Gratts älskling!

Som rubriken lyder!! Idag blir du 17år!! Gud va tiden har gått fort alltså! Hur många år har vi känt varandra nu? Kompisar kommer kompisar går (de flesta visar sig vara falska fittor tillslut) men det äkta vännerna kommer alltid att bestå. Känns som att trots lite "motgångar" i livet så har vi alltid hittat tillbaka till varandra! Och det är jag SÅ glad över! De riktiga vännerna är svåra att hitta vissa kanske inte hittar någon alls i livet. Men du ska veta att DU är ett guldkorn i sandlådan (om du fattar vad jag menar) Du är den o falskaste personen jag någonsin mött på!
Puss på dig gumman och hoppas din födelsedag blir hur bra som helst!
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0