Knasig Design

Åhh tog mig 4 timmar att göra och ser förjäävlig ut!!!! Ne har iallafall varit en väldigt händelserik Torsdag. Slutade skolan och samåkte med Niklas och Fredrik till Skäris. Mötte upp Alex och småshoppade lite. Bla fick jag med mig två par nya skor och hämtade ut min beställda kamera, träningsshorts och den svarta klänningen. Åhh kan så se mig strosa runt med ett par skyhöga klackar den svarta klänningen, och älsklingen (vem nu det kan bli xD) i ena handen en halvblåsig sommarkväll promenerandes på strandpromenaden nere på Strandvägen. Usch vilka tankar man har! Sånna som sådär aldrig blir sanna! Menmen...nämnde jag att jag hittade en ur snygg tunika på Ginatricot i Måndags (tror jag att det var). Hmm.. lite bilder kanske?
Nå ska bara köpa ett minneskort till kameran och börja jobba på en ny mycket bättre design. Så håll ut!
Nu ska jag dricka lite hallonTe som Fredrik precis kom ut med äta yoghurtglaserade cashewnötter och läsa Solo.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0