Because im a redhead bi&%¤%

ååhh va jag har tråkigt! Fredde, Raffe & Viktor sitter i köket och babblar på medan jag sitter här alldeles själv! Idag gick jag och Fredde upp till mamma för att äta middag. Fastnade framför en del universitetsprogram på studer.nu med Anna. Fan jag kan nog inte räkna med att bli någon akademiker inte :O 20.00 är maxmedlet på gymnasiet. ALLT som jag vill gå tex psykologprogramet (22.00) Juridikprogramet lika så. Känns inte som att man kommer någonstans utan toppbetyg :S Well i höst då jävlar! Ska hänga på bibblan VARJE dag (nästan) efter skolan och verkligen lära mig att planera! Med några VG.n kommer du ingenstans i livet darling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0