Övningskört för första gången

Igår mötte jag och Fredrik upp Emily vid Bro (stationen innan bålsta) för att åka och bada lite. Emily ville att jag skulle testa att köra lite, vilket jag först absolut inte ville men efter ett tag lyckades hon övertala mig. Jag körde nästan en hel mil! det tog sin tid då jag bara kom upp i 45km/h (landsväg så max är ju 50) Det var riktigt läskigt mina ben darrade, men det gick bra! Jag körde inte ner i diket iallafall, men stackars Fredrik som satt där bak och var livrädd.
När vi kommit fram så badade vi i någon timme innan vi åkte hem till Emily och grillade. Vi var där i hela 7 timmar, och åkte hem vid 22.00 tiden
Idag har jag ingenting planerat. Har nog aldrig varit såhär uttråkad :O var meningen att massor skulle göras men allting ändras ju hela tiden i sista sekund. Jag lovade även Fredde att han skulle få ha en Carrofri dag så...Funderar på att åka och sola solarium?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0