Tio månader idag!

Tänk att det redan gått tio månader :O Sedan den där dagen på solariet! Om två månader är det ett helt år! Jag älskar dig Fredrik! DU är mitt liv♥min bästa kompis♥min älskling♥mitt allt♥
Vi passar så himla bra ihop du och jag Fredde, tänk tio månader och allting har för det mesta gått så himla bra! Ja menar vi kommer bra överäns, bråkar sällan om ens någon gång???, hittar på saker tillsammans (när du inte spelar wow din nörd), och under de senaste 6 månaderna har vi till och med bott tillsammans vilket också kan vara krävande ibland men det har inte varit några stora problem! nästan inga problem alls, vi är så lika du och jag fast ändå olika på något sätt! jag vill va med dig för alltid Fredrik! ♥ Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0