Dagens feta DISS

Är så jävla förbannad just nu usch finner inga ord! Ibland händer det saker i livet så påverkar en mycket negativt eller hur? Ibland skèr en kris då man behöver tid hos en kurator/terpeut/psykolog så fortsom möjligt för att överleva som människa eller hur? Detta hände min mamma för ca två månader sedan. Jag följer med henne till Carema Vårdcatral den 31 april för att få en akut tid. Men nej då det går minsan inte då det är helg. Fine! När jag sedan själv går upp dit själv för att boka en tid till mamma på en vardag, så säger kärringen i receptioen att dem inte sköter samtalsterapier på det här stället. Jag - Men hon behöver i sånnafall träffa en vanlig läkare för att få en remiss. kärringen- jaha du menar så...(borde väll hon vetat inkompetenta %¤&/) Så mamma får en tid hos läkaren ca tre veckor efter mitt besök läs TRE VECKOR. När hon väl varit hos docktorn (där jag också var med) Så gick docktorn ofta iväg på annat så vi fick vänta i hennes rum, pratade om annat i telefonen osv. SÅ OPROFFESIONELLT! Men mamma fick en tid hos kuratorn (som dem VISST hade) en månad efter det.
IDAG hade hon tiden men vet ni vad som händer? Mamma kommer dit och det blir tjaffs mellan kuratorn och någon läkare då det blivit något strul i datorn, så mamma fick sitta och vänta där i en halv timme för att sedan få en ny tid den 25 JULI. Är dem inte riktigt kloka? Här var mamma ute efter akut hjälp och så får hon vänta i TRE månader! för att ett par inkompetenta fittor inte kan sköta sitt jobb? Jag märkte det första gången jag var där! Personalen sköter sig otrooligt oproffsigt, det står ingen i reseptionen, de säger fel saker osv och stället skrek verkligen -det här är ett ställe där du nöjer dig med vad som helst! ATT NI INTE SKÄMS på CAREMA vårdcentral! Fy vill springa upp dit nu och spotta dem i ansiktet! Fy vad jag är irriterad!!! Var i helvete går våra skattepengar? ska vi inte få den vård vi behöver? Fine att det är väntetid men när mamma får vänta EN MÅNAD till för att slynorna inte kan sköta sitt jobb? Ne för i HELVETE jävla TRASH ställe!
Nu ska jag personligen se till så att mamma blir utskriven från skitstället samt hitta ETT BÄTTRE ställe att gå på! Om det så är det sista jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0