Ganska otaggad

Sitter hos Fredde med min cola nu. Känner mig trött och seg idag! Vi ska strax gå upp till mig och vänta på Irena. Vi får se vart kvällen tar oss, fast jag vill nog helst i säng innan 01.00 hehe.
Träffade pappa under dagen. Jag, han och Alex åkte till HeronCity och fikade lite. Efter det så åkte jag hem till mamma och deckade tills Fredde väckte mig. Nu väntar en lång kväll! Imorgon hoppas jag på bra väder! Ska förmodligen in till stan med Alex och köpa lite nya navelsmycken och han ska byta ut sina smycken i hans snakebite. Sen vill jag SOLA om det är fint väder annars så jävlar slänger jag in mig i ett solarium ;) På kvällen så kör vi lite rave tycker jag, eller rättare sagt Navida! hm jag som ska jobba på Tisdag :O men det fixar vi ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0