Gårdagen

Tog dock inte med mig kameran men.. Efter den lilla shoppingrundan så gick jag och Fredde ner till stranden och mötte Sara, Linus, Niklas, Fredde, Raffe och Emil. Jag, Sara och Fredde satt mest och kollde på när de andra badar, ja menar vem badar i sverige klockan 19.30 en inte så solig dag haha inte jag iallafall. Men efter en liten stund så Gick jag och fredde hem till Linus och körde lite Wiifit medan de andra gick upp till Centrum och köpte läsk och godis till filmerna. Det blev tillslut jag, Fredde, Linus, Sara, Niklas och Emil som kollade på film hos Linus då hans föräldrar är på landet. Kollade på två asäckliga skräckisar och tillslut en komedi (som jag dock somnade mitt under). Men vid 3.30 var jag Fredde on our way home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0