Gömmarn

Tänkte strax börja röra mig mot centrum. Tänkte gå köpa en sololja på Åhlens innan jag, mamma, Fredde och Selcuk drar till Gömmarn och badar. Vi ska mötas upp 12.00 så antar att jag har lite bråttom...
Gårdagen vart iallafall ganska chill. Jag, Fredde, Niklas, lilla Matte, och Matte träffades hemma hos matte först. Efter det så mötte jag, Fredde och Niklas upp Mamma och Selcuk. Vi tog en sväng till Lindvretens donken och åt middag vid 23.00 ungefär. Det var faktiskt väldigt chill! Påvägen tillbaka så mötte vi upp raffe och Malin, satte oss vid ett dagis och tog det lugnt någon timme, innan vi började röra oss hemåt. Tror att vi var hemma runt 3.00 iallafall så snacka om att jag är seg idag. Fast äsch beachpartyt väntar så WTF? inget hindrar mig moaha ;)
Men då ska jag börja röra mig mot Åhlens dåra!
See U!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Båda finns kvar! :) det blir 90 kr för dom två + frakt. maila mig!

2011-06-11 @ 16:17:58
URL: http://modepainternet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0