Haha känner mig smart

Gjorde nyss ett testprov av 65 trafikfrågor. Man måste få 80% rätt för att klara provet. Jag som inte övat ETT SKIT fick såklart Icke godkänt hehe förstod knabbt frågorna DOCK så förstod jag en moahaha satt och småskrattade för mig själv när den frågan kom upp hahaha navida do you know what i mean? ;) hahahaha
hahahahahhaha så kul det kan va när man har tråkigt XD asså lixom dem( "stendog dah?) hahahaa
Buhuu bara 42 % klarade jag. fast känner mig ändå ganska nöjd då jag inte ens köpt min körkortsbok :) Men imorgon ska jag möta upp pappa, vi ska till en södermalmstrafikskola och anmäla oss till handledarkursen. Efter det? j adå är det övningskörning med pappsen som gäller fast först en synundersökning :) Som sagt när jag fyller 18 så ska jag ha körkortet i min hand där med pasta! Tuben = never again moaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0