Shopiiing!

Yes fick med mig min Body Shop cocos grejs hem :) och även massa annat bla gelenaglar och dessa två ringar och armband. Är hos mamma och min usb kabel är inte här så ni får nöja er med detta sålänge!
Nu ska jag, mamma, Alex och Sodan åka in till söder och käka på en Kina restaurang.
På Midsommar dvs på fredag så kommer mamma & Sodan på Midsommarmiddag hos Fredde & co. På Lördag ska alex, några kompisar till han, mamma, sodan, jag, fredde, Greta, och några till, till grönan :) Och på Måndag Ska vi allihopa besöka Eriksdhalsbadet!
Åhh va bra allting håller på bli bättre! Men undra vad som ska komma här näst???
ojoj den guldiga ser ut som ett "djävulskors" i spegelvinkel, men äh från rätt sida så ser det ju rätt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0