Shopping!

Igår var jag och shoppa lite med S. Var väldigt kul faktiskt och kom hem med en drös nya grejor :) Pga av att jag tex köpte en AS dålig maskara för bara två veckor sedan så fick jag köpa några olika maskaror för att testa på lite olika och minska risken på att någon suger... Fick även med mig en as snygg långklänning från H&M, Två par nya skor, ett nytt navelsmycke, dem här stora bronzpudrerna i två olika färger (sen när man blir lite mer solbrun), samt tre olika hårserum i olika prisklasser till mitt NYA löshår som jag fixar den 25 Juni när Lönen inkommer hehe ;)
En till mamma, fyra till mig ;)
Ser ni att staven sticker ut även på ett 8a :O snacka om att jag SÅ inte kan ha tior :(((((
Love it! ÄNTLIGEN ett hängande navelsmycke som känns bra! Den första som jag köpte var en tia, tänkte äsch bara 2 mm men såg förjävligt ut! den andra hade en stav på 1.2 wtf???? :O men nu tredje gången gilt så satt den jätte bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0