Solning heela dagen!

Igår åkte jag till SATS och gymmade fett pass från 10-11. Efter passet så åkte jag in till Kungsholmen och mötte upp Sofia. Vi gick raka vägen till Rålis och bänkrade upp för lie solning. Tre timmars solning och årets första dopp!! Vi planerade även Greklandsresan som vi förmodar blir av i början på Juli. Vi tänkte åka till Aten och bo hos min Farmor och farfar i två veckor. Måste snacka lite med Navida om det också, men det fixar vi. Tror nog att det kommer bli grymt! Aten tänker jag lite som världens gråaste storstad, men man kan faktiskt hitta grymt fina stränder och riktigt bra uteställen så vadå? ;)
hursomhelst så åkte jag hem vid 16.30 tiden för att sedan promenera till Johanndesdhal stranden med Nadya och möta upp lite fler folk. Även där vart det sol & bad innan solen gick ner. En riktig jävla höjdar dag om jag får säga det själv! Känns som att sommaren är på G på riktigt nu!
Dock glömde jag kamera jäveln hemma :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0