Ang Designen

Som ni ser så har jag ännu inte fått in någon profilbild. Ska nog fixa det lite senare idag. Eller får se om jag orkar det nu. Är så JÄVLA trött! Men har verkligen ingen lust att gå lägga mig heller. Måste ju börja åka in till stan om två timmar. Usch ja vill inte! mina noter har varit försenade i snart två veckor nu och musikbiblioteket är inte en sånt där man lånar noterna själv utan man måste göra det i disken. Usch gud va skämmit!
Men kommer bli så jävla skönt när jag fått det gjort och då ska jag aldrig och jag menar det ALDRIG gå tillbaka dit!
haha ojoj kolla vad jag hittade på bloggen. En tretton årig carro haha gud va jag ville bli modell på den där tiden. Någonting jag inte ens skulle drömma om idag! Inte alls min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0