Fredriks 17års fest!



Jaha då smäller det! Jag och Navida ska träffas en dag och planera festen lite osv. Fredrik har bjudit dem han vill ha där och nu är det upp till mig och Navida att se till så att Fredrik får sin lilla suprise. Att vi ska baka en tårta och ha tårtkrig är redan klart men det vet han ju redan om så vi får hitta på någonting annat.

Hursomhelst så festens utpunkt är:

Hemma hos hans pappa (eftersom han då är i Filipinerna)
Sanna & Jessika tar hand om det händer något tex kommer oinbjudna, bråk, spyor ja ni fattar. Är ju tråkigt om Fredrik ska behöva springa runt där och se till så att alla sköter sig osv. Men sedan så är det ju upp till alla som kommer vara där att se till att det blir en lyckad fest och inte massa skit inblandat. Vi gör helt enkelt vårt bästa för att fredde ska få den bästa 17 års festen ever ellerhur?

En spotifylista måste fixas med bara de bästa låtarna!
Jag och Fredde måste planera in drickan som ska köpas. Funderar på om vi skulle ha champagnekrig or something. Champagne är ju så grymt äckligt men...känns som att det blir lite mycket krig inblandat nu xD Vi köper allting på systemet på Fredagen! Samt fixar groggvirket!
Jag och Navida ska baka samt sätta ihop en lämplig outfit. åhh äntligen kommer ett par av mina jätte ögonfransar till användning!
Sist men inte minst så måste jag och Fredrik städa undan som Fan hos hans pappa då det inte får vara en massa smågrejer utspridda i lägenheten,samt saker som kan bli snodda...tragiskt men sant.
Jag möter upp Navida, Alex och Greta någon halvtimme innan festen sätter igång.

Ååå är såååå taggad! om allting går som det ska så kommer det nog bli gryyymt kul! tror ni inte?? :)

Freddes födelsedagsfest om han fick bestämma...:


Min födelsedagsfest om JAG fick bestäma:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0