Fredriks födelsedagspresent!

Har äntligen hittat den perfekta födelsedagspresenten till Fredrik. Pågrund av att den är köpt på en hemsida i USA så var betalningsvilkoren lite annurlunda. Var tvungen att sätta in pengarna på företagets (som hittils är hemligt) bankkonto och har nu fått ett mail att betalningen är godtagen och varan är skickad. Vart verkligen super glad när jag hittade den här dock så vet jag att han ibland spanar in bloggen satt vad det är får ni vänta med fram tills i april när han fyller år. Kan ni fatta att jag just la 2890:- på min pojkväns födelsedagspresent??? Men tro mig det var det SÅ värt! ojojoj snart avslöjar jag för mycket!
Någon som kan gissa vad den kanske kan vara? låt mig ge er en ledtråd. Ett vanligt föremål men ändå så personlig. dvs det är en one and only gåva ingen och då menar jag verkligen INGEN har en likadan pryl, jag har nämligen designat delar utav den själv :) åååååhh nu längtar jag tills han hans födelsedag, känns nästan som om det är MIN födelsedags present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0