Godmorgon!



Bildshock! here you have me today ;)
Ska börja åka mot skolan vid kvart över elva. Har en sånglektion UTAN noter. Vet inte alls var min mapp är :S GUd så skämmigt. Måste det vara någonting varenda jävla dag. Igår cvar det dem försenade böckerna och idag är det noterna. Jesus! Började egentligen 8.30 idag med livräddning/simning på gympan men pga av min nytagna piercing så kan jag dock inte vistas i pooler för tillfället, det är tydligen ashög infektionsrisk då. Menmen.., efterskolan så ska jag jobba. Får sällskap av mamma idag på jobbet med eftersom att vi båda stänger. :P
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: My

Vackra du!

2011-03-13 @ 17:21:28
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0