Hämtat ut mitt paket!

Såg att jag fått ett paket från NElly.com för några dagar sedan. Hmm undra varför mamma inte har sagt nått. Jag som glömmt bort det. Aja det visade sig vara en vit sommarklänning, en vit pennkjol och ett paket lösögonfransar. 
Ganska tråkig modell...Men bra att ha under nåtonting litet bara...
grymt skönt material samt säkert as snygg till en stark stark solbränna :)
var lite för stor upptill. Ångrar att jag inte köpte den i XS istället för S men tänkte sy in den lite grann bara.
Köpte även ett par guldörhängen inne på glitter också påvägen hem från skolan. Tänkte att de sökert är sjukt snygga tsm med min guldklocka...
Samt en brun-utan-sol från Åhlens. Tänkte ta det lite lugnt med solariet nu ett tag och kör på med en fake bränna sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0