Imorgon blir jag 17! ;)

Mötte upp Irena i centrum idag. Fick där också min födelsedagspresent av henne, vilket var helt oförberett. Vi var på scorett och jag testade dessa skönheter! Och gissa vad? jo Irena köper de till mig och jag får dem i födelsedagspresent. Blev verkligen JÄTTE Glad :D!

Fick även med mig

Ett nytt navelsmycke (fast nu har jag lovat mig själv att låta hålet läka och inte byta smycke förens i Juni/juli, då jag haft piercingen i ca: 8-9 månader. En magtröja i ett sjukt skönt material från H&M, samt en snygg vit sommarklänning från BikBok. Snacka om att jag kommer känna mig som en grekisk gudinna i den :)


Gemför min nya lite större fjäril med den mindre. Helt omedvetet att det alltid blir fjärillar :S

mitt nuvarande smycke. En basic vit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0