Måndag första dagen!

Så var lovet slut! Men som tur är så går vi hela veckan men är lediga onsdag torsdag och fredag nästa vecka vilket ju är gryymt skönt. Nu har jag precis anlänt till destination Fredrik. Mötte på Camilla och Sanna i centrum, följde med dem och handlade lite tacos och ska strax hoppa in i duschen. Hoppas för gudsskull att det går bra med tacosen till middagen med tanke på tungpiercingen. Tänk vad mycket jag nu går miste om? Vad har jag kunnat göra på lovet lixom? Festade första Fredag efter det så var jag bara hemma och tog det lugnt samt jobbade en jävla massa. Men på min inköpslista står ju ett och annat (skriver ett inlägg om det senare) så är jävligt tacksam över att ha mitt extrajobb. Men har bestämt mig på att ändra ett och annat i mitt liv nu. Dricker tex inte alls lika ofta längre! vist blir det ju ett par cigg lite här och där men inte alls så att jag kallar mig rökare. Nej fester ska det bli gott om när jag blivit 18! Är så jävla trött på alla trash-hemmafester med insmugglad vodka från Polen. Nej nu vill jag ha riktiga grejer på riktiga klubbar! Bara ett år kvar sen smäller det! Vet redan vad jag önskar mig i present av mamma ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0