My perfect day...

Hm..ganska jobbig dag i skolan. Guud va trött man va! men nu är jag äntligen hemma tre timmar efter att jag slutat. Efter skolan så åkte jag och Yulia in till stan en snabbis. När vi ändå var där så gick vi förbi A.N.T för att låta Tyron kolla på min tungpiercing. Enligt honom så har den blivit bättre -den läker av sig själv nu och ska bara skölja med listerin två ggr om dagen nu. Ska tillbaka dit om en vecka iallafall. Gud va skönt att det inte blev värre! Och att den faktiskt är på bättringsvägen! En ren lättnad var det när vi gick därifrån. Så vi sprang runt lite och kollade kläder osv, tills jag åkte och mötte Fredrik i centrum. Vi gick raka vägen till Ungdomsmottagningen för lite private talk hehe. Handlade med oss lite mat hem och nu sitter vi här vid varsin dator.
Måste ringa Navida och Sofia också för att se hur vi gör med utgången imorgon. Gud jag vet inte ens vad jag ska ha på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0