Shopping in the foodstore!

Slutade vid 16.20 idag och gick raka vägen till gymmet i liljeholmen. Eftersom det var fullproppat med folk då SATS är lite mindre i liljeholmen än på HeronCity så valde jag att inte lämna min plats på trappmaskinen. Nästan en timme körde jag på tills jag förlorat exakt 400 kalorier. Efter det sprang jag till omklädningsrummen och bytte om, samt åkte hem. Fick även jag med mig lite mer än bara Tacos från Ica. Ibland kan mataffärer vara en riktig guldgruva!
Som ni ser så fick jag med mig en hel del!
Tresemmes nya 24hour body shampo, balsam hårinpackning samt den nya sprayen Blow dry
Clerasil ansiktsvatten samt täckstift som även motverkar finnar
En ny dagkräm från LdB med lite tillsatt bronz för en fräshare nyans
DuschOlja
Nivea eye makeup remover
och en jävla massa en tidninger (eller nja 3 styckna iallafall)
Men nu ska jag hoppa in i duschen! Sköljde bara av mig snabbt på gymmet!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0