Back on track

(älskar mitt nya tungsmycke (turkos, ser vit ut på bilden)
Fredrik ringde upp min mobil under dagen. Tydligen ligger den kvar på Svensk Säkerhetstjänst. Suck! Nu har jag varit utan mobil sedan igår kväll. Men imorgon efter skolan så åker jag och Fredrik in och hämtar den! Trodde aldrig mer jag skulle få se den! Hur som helst så har bloggandet gått åt helvete. Ja allting har gått åt helvete kan man väll säga. Skrev Nationellaprovet i Engelska A idag och fine det gick helt okej. Efter provet åkte jag hem för att äta lunch och plugga lite. La mig ner i brorsans säng och vad tror ni händer? jo jag somnar vid 12.00 och vaknade 15.40 :O Där rök min körlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0