Känner mig som en kratta!

Har såå mycket att göra och så lite tid! har två prov att plugga till, ett i historia och ett i natur. Tre inlämningar i historia, samt en inlämning i Engelska. Kan någon inte bara skjuta mig? Nå jag får nog börja strukturera upp det hela. Dvs göra en sak i taget. Men mitt i alltihop så kommer jag på att jag har en svenska uppgift som också ska vara klar snart. Måste läsa ut Svinalängorna samt göra en redovisning. ÅÅH jesus ingen fritid kallas detta? Men får fan vara glad att det snart är lov! Och jag hoppas verkligen att jag slipper jobba under sommaren. Förra sommaren vart ju såå bortblåst pga av jobb. Den här sommaren? Då ska jag ligga på stranden varenda jävla dag! Pank eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0